08.09.2009

Melanie C - fericita si fara copii, spune ea - actualizat in 2008-08-04 08:21:50
Deşi moda copiilor este în vogă printre vedete, ei bine, nu toate starurile îşi doresc un urma. Mel C se încadrează cu siguranţă în această categorie. Deşi este singura Spice Girls care nu a devenit mămică, ei bine, cântăreaţa de 34 de ani recunoaşte că nici nu intenţionează să intre prea curând în clubul lor. Toată lumea mă întreabă când voi fi următoarea mămică sau dacă măcar încerc în acest moment să devin. Urăsc să dezamăgesc oamenii, dar răspunsul este «Nu». Toţi cred că, dacă am 34 de ani şi o relaţie serioasă, sunt diperată să am şi o familie. Dar nu sunt aşa. Iubesc copiii şi cel mai bun lucru în a merge în concert cu Spice Girls a fost că i-am cunoscut pe toţi micuţii fetelor. Cred că oamenii se aşteaptă să fiu deprimată, dar nu am fost şi nici nu sunt. Sunt sigură că, la un moment dat, copiii vor face parte din viitorul meu, dar nu cred că este ceva greşit în a mă simţi bine fără ei”, a declarat vedeta. ...
citeste tot articolul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cautare

Persoane interesate

Arhivă blog