08.09.2009

Ashley Tisdale: Vi se pare că mi-am mărit sânii? - actualizat in 2008-03-27 02:57:54
Orice lucru puţin mai ciudat ridică semne de întrebare, în lumea fascinantă a vedetelor. Tot ce este nou e comentat şi, în topul bârfelor favorite, sunt operaţiile estetice. Ashley Tisdale, actriţa din serialul „High School Musical”, a făcut o intervenţie chirurgicală la nas, însă era strict necesară pentru sănătatea ei, deoarece suferea de deviaţie de sept. Acum, tânăra actriţă şi cântăreaţă, în vârstă de 22 de ani, este foarte indignată de faptul că lumea răutăcioasă a scos tot felul de zvonuri, cum că a mai avut parte de o operaţie, tot la nas. „Oamenii spun că am mai făcut o operaţie estetică, dar nu este aşa. Este ridicol. Am fost plecată în Noua Zeelandă pentru filmările la noua producţie «They Came From Upstairs» şi acum ei cred că am fost plecată pentru noi «corectări», dar nu este adevărat”, a declarat Ashley. ...
citeste tot articolul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cautare

Persoane interesate

Arhivă blog